وبلاگ دیزم

ام دی اف واناچای

در بین انواع برنده های ام دی اف، یکی از معروف ترین برند های تولید کننده محصولات فشرده چوبی به صورت خام در دنیا، ام دی اف واناچای می باشد. به همین دلیل است که برند دیزم DZOM با وسواس زیاد و دقت کافی برای محصولات خود ام دی اف واناچای را انتخاب نموده است.

در ادامه این مقاله در مور  دلایل برتری ام دی اف واناچای  صحبت خواهیم کرد. اما در ابتدا کمی از تاریخچه ام دی اف واناچای خواهیم گفت.

کارخانه واناچای در تایلند واقع شده است. این کارخانه که دارای سابقه دراز مدت در تولید و عرضه ورق های چوبی می باشد، به منظور تولید محصولات جایگزین برای چوب پا به عرصۀ این صنعت گذاشت. یکی از دلایل اصلی برای این کار، آسیب هایی بود که به محیط زیست و جنگل ها وارد شده بود و این امر بین سرمایه داران کارخانه واناچای بسیار مهم گردید.

برهمین اساس واناچای تصمیم گرفت که  محصولاتی را تولید کند که از شاخ و برگ درختانی که حرص می شوند باشند و نه خود درختان. بدین ترتیب نه تنها چوب های غیرقابل استفاده را به محصولی با ارزش بالا تبدیل کرد بلکه از قطع درختان و نابودی جنگل ها نیز جلوگیری نمود. انواع پانل های MDF، HDF خام، ملامینه، رنگی، نئوپان، پارکت، درب های چوبی بخشی از تولیدات گروه واناچای است.

 

دلایل برتری ام دی اف واناچای

به دلیل وجود دستگاه بسیار پیشرفته جهت پرس، از مغز با تراکم بالا برخوردار است

نداشتن پرز بر روی سطح باعث شده است که سطح یکدستی را ایجاد نماید

قابلیت نصب روکش های فوق برجسته بر روی آن ها

 

برند دیزم DZOM سعی کرده است با در نظر گرفتن معیارهای کیفیت و سلقیه، ام دی اف های برجسته طرح چوب و طرح سنگ را برای مشتریان گرامی انتخاب نماید.

ام دی اف برجسته طرح چوب

ام دی اف برجسته طرح چوب باعث شده است که با هزینه کم و قیمت مناسب، همان حس گرم و دلنشین محصولات چوبی و را به ارمغان ببرید و ظاهری مدرن به محیط خود بدهید. از نگرانی های مهم افراد به جا ماندن رد اثر انگشت بر روی سطح ام دی اف می باشد. در محصولات ام دی اف برجسته طرح چوب به هیچ عنوان رد اثر انگشت بر روی سطح ام دی اف باقی نمی ماند.

ام دی اف طرح سنگ

همواره افراد خاصی هستند که وسایل سنگی و همچنین محصولات طرح سنگ را برازنده خانه خود می دانند.

این ورق ها هم مثل سایر انواع ورق ام دی اف، از مغزی و روکش ملامینه ساخته شده اند. و تنها تفاوت آن ها با سایر ورق ها این است که طرح روکش آن ها مشابه طرح انواع سنگ طبیعی و به خصوص سنگ مرمر می باشد.

 

 

نکات کلیدی نگهداری از ام دی اف

 

1) برای تمیز کردن سازه های ام دی اف از یک اسفنج مرطوب استفاده فرمایید و از اسکاچ و شوینده های اسیدی جداً خودداری کنید زیرا استفاده از این مواد به ام دی اف و یراق آلات آن آسیب می رساند.

2) برای گردگیری محصولات از جنس ام دی اف هرگز از پد های ساینده یا اسفنج های زبر و پارچه های خشن استفاده نکنید.

3) برای پاک کردن لک ، جوهر و ماژیک هرگز از موادی چون وایتکس و الکل صنعتی مستقیماً استفاده نفرمایید زیرا این مواد می‌تواند به سطح ام دی اف آسیب برساند. برای استفاده از این مواد ، آنها را با آب رقیق کرده و مورد استفاده قرار دهید.

4) از قرار دادن ظروف داغ بر روی صفحه ام دی اف خودداری کنید.

5) قسمت های برش خورده ورق ام دی اف را با چسب های آکواریوم با کیفیت پوشش دهید.

 

کلام پایانی

امروزه بسیاری از برندهای مطرح جهان از ام دی اف های واناچای استفاده می کنند که برند دیزم DZOM سعی کرده است در ارائه خدمات به مشتریان نهایت کیفیت را بکار ببرد و در محصولات از ام دی اف واناچای با طرح های چوب و سنگ به کار ببرد.

امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفید و سازنده ای را در اختیار خوانندگان عزیز قرار دهیم.