clothes store design

دکوراسیون فروشگاه لباس

راز فروش بیشتر با نحوه صحیح دکوراسیون فروشگاه لباس در ارتباط است. هر فضای تجاری، فروشگاهی و… در صورت برخوردار بودن از دکوراسیون داخلی زرق و برق دار، علاوه بر ایجاد فضایی دنج و دلپذیر، مشتریان بالقوه را جذب خواهد کرد.

ادامه مطلب

چیدمان میز تحریر جذاب و کیوت

چیدمان میز تحریر به عنوان محلی برای درس خوندن، باید به نحوی باشه که رقبت درس خوندن رو زیاد کنه. متاسفانه خیلی از افراد به این موضوع دقت نمیکنن. نامرتب بودن چیدمان وسایل و ناهمخوانی آن ها با هم ظاهر بدی به میز میده و ناخودآگاه احساس دلسرد کننده ای رو توی اتاق ایجاد میکنه. گرد و غبار روی میز یکی از نشونه های اهمیت ندادن به محل مطالعه است.

ادامه مطلب

ام دی اف واناچای

کارخانه واناچای در تایلند واقع شده است. این کارخانه که دارای سابقه دراز مدت در تولید و عرضه ورق های چوبی می باشد، به منظور تولید محصولات جایگزین برای چوب پا به عرصۀ این صنعت گذاشت. یکی از دلایل اصلی برای این کار، آسیب هایی بود که به محیط زیست و جنگل ها وارد شده بود و این امر بین سرمایه داران واناچای بسیار مهم گردید.

ادامه مطلب

چوب روسی یولکا وارداتی سوپر

امروزه از یک کارگاه نجاری کوچک گرفته تا یک کارخانه بزرگ، چوب مصرفی خود را در انواع مختلف از روسیه تامین می کنند که چوب یولکا یکی از آن انواع است. برند دیزم dzom با بررسی دقیق افراد متخصص در کنار تجربه بالای آن ها…

ادامه مطلب

مبلمان مدرن دیزم DZOM

انواع رنگ های مناسب سطوح چوبی

انواع مختلفی از رنگ ها برای سطوح چوبی وجود دارد که براساس نوع کالای چوبی، باید بهترین انتخاب صورت گیرد .تا زمانی که از نوع مناسب رنگ استفاده کنید، رنگ کردن سطوح چوبی به چوب آسیب نمی رساند. چوب یک سطح متخلخل است که …

ادامه مطلب