خرید اقساطی کالا

مدارک مورد نیاز و مراحل درخواست برای دریافت تسهیلات اعتباری خرید اقساطی کالا

 

۱. افتتاح حساب بلو بانک

در مرحله اول در بلو بانک افتتاح حساب نمایید و مدارک زیر را برای واحد پشتیبانی دیزم ارسال نمایید

– نام ونام خانوداگی

– شماره موبایل ثبت شده در بلو بانک

– کدملی

– تاریخ تولد

– مبلغ تسهیلات و تعداد اقساط( به جدول انتهای صفحه مراجعه نمایید)

۲. اعتبارسنجی و ثبت اعتبار توسط بلو بانک

بانک مدارک ارائه‌شده را بررسی کرده و در صورت تایید، اطلاعات مشتری را ثبت می‌کند.

3. ارسال مدارک

بعد از تایید اعتبار سنجی بانک، مدارک زیر را برای ما ارسال نمایید:

– کپی کارت ملی و یا شناسنامه

تکمیل و ارسال فرم درخواست اعتبار

– ثبت درخواست اعتبار در دفاتر خدمات قضایی 

– تاییدیه ثبت نام در سامانه ثنا مربوط به متقاضی و ضامن.

– چک ضمانت 

– ثبت چک در سامانه صیادی با همان مشخصات درج شده در چک.

تذکر 1 : ارائه تسهیلات به متقاضیانی که دارای اعتبار سنجی با رتبه A،B،C1 باشند امکان پذیر می باشد.
تذکر2 : اقساط از طریق اینترنت بانک بلو قابل پرداخت می باشد.
تذکر3 : زمان پرداخت مربوط به تسهیلات ثبتی 200 میلیون تومان 60 روز بعد از تاریخ ثبت اعتبار در بلوبانک می باشد.

جدول مربوط به مبالغ تسهیلات و بازپرداخت :