خرید اقساطی کالا
مدارک مورد نیاز و مراحل درخواست برای دریافت تسهیلات اعتباری خرید اقساطی کالا
۱. افتتاح حساب بلو بانک
در مرحله اول در بلو بانک افتتاح حساب نمایید و مدارک زیر را برای واحد پشتیبانی دیزم ارسال نمایید
– نام ونام خانوداگی
– شماره موبایل ثبت شده در بلو بانک
– کدملی
– تاریخ تولد
– مبلغ تسهیلات و تعداد اقساط( به جدول انتهای صفحه مراجعه نمایید)
۲. اعتبارسنجی و ثبت اعتبار توسط بلو بانک
بانک مدارک ارائهشده را بررسی کرده و در صورت تایید، اطلاعات مشتری را ثبت میکند.
3. ارسال مدارک
بعد از تایید اعتبار سنجی بانک، مدارک زیر را برای ما ارسال نمایید:
– کپی کارت ملی و یا شناسنامه
– تکمیل و ارسال فرم درخواست اعتبار
– ثبت درخواست اعتبار در دفاتر خدمات قضایی
– تاییدیه ثبت نام در سامانه ثنا مربوط به متقاضی و ضامن.
– چک ضمانت
– ثبت چک در سامانه صیادی با همان مشخصات درج شده در چک.